Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Fanfaren

På Fanfaren jobbar vi med datorer.
Vi gör den lättlästa tidningen Fanfaren.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Fanfaren

Skriva texter på datorn.

Skriva artiklar till tidningen Fanfaren.

Göra arbeten på datorn till andra verksamheter.

Pausgympa.

Läsgrupp.

Fredagskul.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Fanfaren arbetar du med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Fanfaren ligger i Lambohov.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Lambohov centrum.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Fanfaren behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Daglig verksamhet Fanfaren

013-20 60 02

Plöjaregatan 52

Senast uppdaterad den 21 februari 2025

Tillbaka Skriv ut