Stöd till vuxna
Det finns många olika sociala stödinsatser.
Du kan alltid vända dig till mottagning Vuxna.
De berättar vilka stödinsatser som finns i kommunen.
Vardagar klockan 9.00-11.30
Barnhemsgatan 2
Vi tar endast emot bokade besök.
Det finns många olika sociala stödinsatser.
Du kan alltid vända dig till mottagning Vuxna.
De berättar vilka stödinsatser som finns i kommunen.
Vardagar klockan 9.00-11.30
Barnhemsgatan 2
Vi tar endast emot bokade besök.